Livet leker

Vilken dag. Var på sjukhuset till strax efter tre någon gång. När jag kom ut fick jag en smärre chock över vädret. Hallå det hade ju blivit sommar!! :D:D:D Eftersom jag skulle ha tvätt och städdag var jag lite ledsen i själen. Men ånej innan jag kom hem hade jag blivit på så bra humör att städningen och tvättningen gick hur bra som helst. hade öppen balkongdörren och var ut med jämna mellanrum för att känna de varma solstrålarna mot mina kinder. AAAH JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SOMMARVÄDER :D

Nästa inköp blir lätt utemöbler, här ska det solas. Har perfekt utsikt, gåvägen alldeles utanför och där går det många heta, lättklädda killar förbi. Kan inte bli mycket bättre ;) haha.

Har lyckats tvätta, hänga och vika fem tvättar. Sen har jag städat och dammtorkat, handlat, lagat gomiddag samt diskat undan all disk och gjort en matlåda till på måndag :).
Imorgon ska jag slutgöra allt genom att dammsuga och skura. Sen ska jag försöka plugga undan lite grejer och strukturera upp allt så jag hinner med det som måste göras. Just nu är mitt schema fullspäckat med alla studieuppgifter, eximinationer, bedömningar, introduktioner, resor och jobb. Men jag gillar när det händer saker och jag gillar när sommaren är på vägen (än en gång), haha :p Den här sommaren kan faktiskt bli den bästa sommaren i mitt liv, det känns då så iaf. Jag har så mycket jag har planerat trots massor med jobb. Vänner, nöjen och pengar är allt jag behöver i sommar ;)

Har hunnit surra med min favorit Elizabeth och favorit Evelina idag. Härligthärligt, känns som hundra år sen sist. Imorgon blir det mysfika med dom, Annso och Sofie :) Innan det ska jag hinna till vårdcentralen och in till stan handla alkohol och glassa med socketbetan :)




och idag for mor och far utomlands. Jag är avis. Hotellet var tydligen lyxigt! Jag hoppas dom har det underbart och troligttroligtvis är jag i utlandet om en månad!!! Livet kan inte vara bättre än så här just nu. I LOVE MY LIFE

Puss och kram skumbanan!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: