klump

Jag har kommit på att jag behöver en iphone. Den verkar rolig att ha helt enkelt men eftersom jag är en urfattig student kan man inte göra annat än detta.

Kvällen har varit bra fram tills nu, vi har grillat och chillat. Jag har hållt mig nykter men sen tjura min bror ihop och allt blev tråkigt. Nu ligger jag här ensam och vet inte om jag lovat att skjutsa hem några ikväll eller inte? Jag får inte heller tag på dom så om jag nu blir ubertrött får dom väl väcka mig om jag somnat :p. Jätteskönt med en lugn dag och kväll iaf..

Igår var det mys hos storebror, vin, spel och skratt enda till efter tre på morgon? Toppenkväll :)




åh vet inte vad jag ska göra. Fick helt plötsligt en sån där konstig känsla i magen ni vet. Helknasigt :P
godnatt på er

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: