i veckan...

Det rullar väl på som vanligt. Fick ett sms ikväll om att jag vunnit 2 oriflame-kit i en tävling som telia anordnade här om veckan. Inte illa :D Imorgon blir det en till kväll på avd 32. Sen går jag två förmiddagar och får en till långhelg. Torsdag har jag tvättkväll vilket verkligen är behövligt. Någon av dagarna ska jag även hinna med en storstädning. På fredag blir det ett besök på vårdcentralen för uppföljning av utredningen på mina halsproblem. Just nu tror dom på en astma, men vad vet jag. Vi kan ju kanske hoppas på nå annat men huvudsaken är då att jag får bort det för nu är jag less. Dock så hatar jag att medicinera mig och överväger ändå om det är värt det? Jag menar det är ju egentligen bara innan jag somnar jag har problem men det är ändå irriterande!

På fredag blir det också en mysfika med mina tjejer, lololovely Bettan, Annso, Evve och Doofie! ♥. Så jag saknat dom, nu är det alldeles för längesen. Det är väl det enda som suger med all VFU att tiden att umgås begränsas så.


Nåhå här får ni en bild på mitt hår sen Alex fixade det. Hon är gode bäst på det där även om jag är lite orolig just efter en förnyelse så går det ändå alltid över på sisådär några timmar =)



Nu är jag sjukligt sugen på chokladbollar. Har varit det i flera månader men jag vet inte om jag vågar trycka i mig dom. Jag ligger nått kilo över min gräns och det känns inte allls bra. Hallå det är sommar snart och jag väger mer än någonsin. Tråkigt men sant! Funderar på en riktigt diet nu men än så länge har jag bara funderat. Att jag var nykter i Lördags tycker jag var en bra början! ;) hahaha

pussis



Dessutom är jag alldeles glad i själen för en sak ;D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: