duktigt

Nu har jag varit en duktig tjej och hunnit igenom en av två böcker på litteraturfrågorna. Känns riktigt bra! :) Det är ju fredag trots allt och ändå sitter jag hemma och pluggar, det är fan starkt jobbat! :D haha.

Försov mig imorse, TVÅ TIMMAR! Det är fan inte okej, jag måste ha stängt av klockan i sömnen :( Men tog igen det på en gång då jag stannade kvar till 18, hann gå igenom mittbedömningen så det var väl bra antar. Synd att jag missade en middag bara med fina far och fina storebror. Nåhå det kommer fler gånger antar jag..

Nu ska jag se senaste avsnitt av one tree hill och sen sova. Ska försöka få bort andra boken av litteraturfrågorna imorgon och gå igenom webbkursen. Jag vet att detta är skittråkigt att läsa men jag var som bara tvungen få ur mig det.


Nästa helg är praktiken över och jag beger mig tillsammans med Sofia och flera ner till umeå och brännbollsyran. Tror det kommer bli riktigt skoj :) Helgen därpå är det dags för avslutningsfesten, den kommer nog bli alldeles jättegrym ;D



godnatt


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: