brun?

sommarvädret är fortfarande kvar. Jag och Sofie har legat här utanför mig och stekt i solen sen vi kom hem från  VFUn. Sen har jag gräddat våfflor och hämtat ut mina bruna linser :). Gick betydligt bättre denna gång. Nu när det har blivit lite svalare kanske jag ska ta den där promenaden jag talat om ett tag nu? Kanske nån  av tjejerna är sugen att hänga på? Men troligtvis inte eftersom dom varit duktiga och crossfitat.. Och Emil svara inte :(

Fick ett ubergulligt mms av mina föräldrar som är utomlands, dom är så söta och kära i varandra. Jag längtar också tills jag firar 30 årsdag med min käresta :D



Här får ni en bild på mina rådjursögon, haha ;p



SEE YOU, hejsvejs.


KOMMENTARER


du skulle frågat, jag var ute på promenad igår trots crossfiten! ;> Puss!

2010-05-18 // 10:48:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: