ändrade planer

Idag har jag varit och träffat Alex en snabbis, hämtade mitt id smink och sen hann vi prata en stund innan hon skulle hemåt. Efter det begav jag mig mot Cissi, där har jag hållt hus resten av kvällen. Blev bjuden på köttbullar och sen har jag, Cissi och Levi bakat en äppelpaj och legat i soffan och degat. Cissi flätade mitt hår och sen masserade vi varandra 15 min var x2 :D

Har konstigt nog ändå hunnit med att surra med resterande sockerbitar i telefon en stund. Jag och Hannopanno söker febrilt en resa, nu ska det bli av. Allt är ordnat i minsta detaljt utom själva resan och Hannas pass, haha. Vi håller oss fortfarande lugna och tror att den billiga drömresan snart kommer dyka upp. Håll tummarna lite extra för oss, hursom så kommer vi ändå ta oss iväg på nå vis :)


Umeåresan blir iaf inte av. Det visade sig att vårat boende kommer vara alldeles tomt pga flytt. Så till helgen kommer Sofia hit istället, vi ska shoppa kläder för alla pengar vi inte slösar i umeå. Sen ska vi äta gott, se sex and the city 2, dricka vin, kolla eurovision samt stuka :D Kommer bli en superbra helg ändå.


Nu ska jag leta en artikel och sen sova.
puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: