vad är det för fel?

vad är det för fel på mig? Nu har jag sovit i princip jämt de senaste tre dagarna. Jag är helt slut i kropppen och även fast jag tar mig upp och gör saker, fixar mig, duschar, äter frukost m.m. så somnar jag igen direkt jag sätter mig ner och tar det lugnt. Jag har aldrig varit med om nå liknande. Det brukar vara tvärtom för mig, trots att jag inte sover en natt kan jag hålla mig vaken en hel dag och natt igen. Nu är det omöjligt. I söndags somnade jag 20.00 och vaknade ändå inte fören 10.00 sen sov jag hela dagen ändå.

Det här är fan ett stort problem eftersom jag måste plugga! Nåja 19.30 blir det träning så vi kan ju hopppas på att den piggar upp mig :)


nu ska jag laga mat, pusss!

KOMMENTARER


1. Övertrött, sovit för mycket.

X. Gravid.

2. Behov av frisk luft & socialt umgänge med oss! :D



Jag chansar på 2:an ;) Ses sen snyggo! <3

2010-03-09 // 17:35:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: