Blogga killar!

jag hatar att vara bakis, fan. Har fortfarande inte fått i mig nå mat iofs så bjöd Levi oss på en bit smörgåstårta när vi var på stan en sväng tidigare idag. Men nu börjar det vara ett tag sen och även fast jag inte är det minsta sugen på mat så vet jag väl att det är ett måste för att jag inte ska kräkas. Äckligt, jag vet!

Nu har jag precis gått igenom några av de bloggar jag läser och insett att killar är betydligt bättre på att blogga. Mer killar till bloggvärlden tycker jag! Håller ni inte med? 

Här får ni min topp tre lista på bra bloggkillar :D


Första plats får Cimon Lundberg, otroligt underhållande och skön kille. Dessutom älskar jag att luska i hans nya förhållande med Michaela Forni ;p


Andra plats kommer Hugo Rosas, Linda Rosings tidigare fling från tvprogrammet "den rätta för Rosing". Han kallar sig själv för the challengeboy vilket innebär att han far runt och gör olika sjuka uppdrag emellanåt :P


Tredje plats går till Andreas Plogell, egentligen är det väl bara för att han hänger med Cimon. Men ibland får även han till det ;) haha.



Nu blir det mat, hejrrrå

KOMMENTARER


Du är knasig!

2010-03-22 // 08:31:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: