frustrerande

Jag har just varit sjukt less och arg. Jag hatar när människor inte kan hålla vad de lovar! Grejen är den att vi har fått en uppgift i den här kursen där vi ska ringa till ett behandlingshem och ta reda på deras rutiner, sysslesättning osv. Allmänna frågor som vem som helst ska kunna svara på. Men som vanligt så ska  det ju alltid gorma för mig och jag har inte fått några svar utan frågorna har bara skickats runt och dom ha lovat mig svar både i torsdags, fredags och nu idag. När jag inte fått svar idag så ringer jag upp och frågar varför och då säger kärringen att hon kan ge mig svaren först på torsdag! Hallllå den här uppgiften skulle vara inne förra veckan!!!!

Som tur är har vi en väldigt bra kursansvarig som jag ringde och var helt förtvivlad till. Hon lugnade ner mig och sa att det går bra att jag lämnar in uppgiften på torsdag och att jag har ju faktiskt gjort vad jag kunnat. Tack för det!


Solen lyser och jag funderar på om jag ska ta en promenad innan jag sätter igång med pluggandet, då kanske jag får mer energi? Nån som ska med, Betan? Sofie?



Ha det så bra




KOMMENTARER


Hihi det kommer gå bra det där =) Jag funderade faktiskt på att ta en prommis idag innan jag satte igång.. men det blev såklart inte :P

2010-03-16 // 21:06:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: