soligt

kent i högtalarna, jag själv är fixad och fräschare än på länge :p Solen skiner och idag är en betydligt bättre dag än igår. Jag har smsat med Hanna vilket gör mig glad och nu har jag planerat in en fika med Cissi och Levi inne i stan :). Efter det ska jag ta tag i städningen så det också bli fint och fräscht. Sen ikväll sätter jag mig ner och gör ett ordentligt ryck med mina kompletteringar. Det kommer bli bra det här :)

Ska fara in till banken också och lägga in lite pengar samt kanske fara förbi polisen och fixa ett nytt pass. Undra om man måste ha med sig sitt gamla pass? Isf är det ju kört eftersom det ligger i en låda i vlm. Ska ringa mamma och höra, mammor vet det mesta!




Hejdå :)



jag idag, ser ni vad som är annorlunda?


KOMMENTARER


You gooooo girl :D

2010-03-24 // 20:27:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: