skvaller

förut var jag intrigernas intrigerska. Då var jag ung och dum och la mig i allt och alla. Ibland tror jag till och med att jag överdriver lite hur det var, för värst var jag nog inte men ändå jag var ungefär som dom flesta 14 åriga tjejer är. Allt gäller liksom liv och död ;p Nu när jag har blivit äldre och lite mer mogen har jag insett att det inte är värt det, verken att hamna i bråk eller lägga energi på andras människor problem m.m. Trots detta så älskar jag att snoka och luska ut saker om andra människor. Skvalller är ett stort nöje och jag älskar det. Då menar jag självklart inte att jag någonsin skulle berätta någonting som någon anförtror till mig. Jag kan verkligen hålla en hemlighet och har inge behov att berätta ut såna saker till hela världen heller. Men när ett rykte eller ett skvaller når mina öron eller ögon är det otroligt kul att prata och spekulera i det.

Och idag märks det på min lillla otrolig osynliga blogg ;)


Har precis pratat med lillla mamma, trots att jag kan bli otroligt irriterad på hon är hon ändå bland dom snällaste och bästaste jag vet! ♥


Ha en bra helg allihopa.
tjoo!





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: