smarrigt

sen sist så har jag varit på stan och tagit en långfika med tre fina tjejer (Cissi, Levi och Linnea). Jag, Cissi och Linnea tog sen en snabb runda på stan och självklart var jag tvungen inhandla mig ett plagg. Usch det är hemskt hur jag beter mig men jag har länge velat ha ett spetslinne och nu låg det där så fint framför mig, billigt och bra och perfekt till helgen :D Blev dock inget pass fixat men ska försöka hinna med det på fredag.

När jag kom hem ringde Sofia och där blev det tre timmars surr, hehe så det kan gå :) Trevligt var det. Hon förklarade även hur jag kunde kolla vad jag ska få tillbaka på skatten och det var ett mycket roligt besked kan jag ju tala om :) Hann även plocka ihop i lägenheten under vårat samtal så nu ser det ju iaf hyffsat okej ut. Imorgon ska jag dra en repa med dammsugaren och torka bort lite damm sen ska jag verkligen göra bort kompletteringarna så jag får en ledig fredag.


Om allt går som det ska så ska jag ta och bjuda hit mina favorittjejer på våfflor för imorgon är det faktiskt våffeldagen och det ska vi väl minsann hinna fira?



sovgott vänner

 


KOMMENTARER


cissi

tack för den mysa fikan och stadsrundan idag gumman=)

2010-03-25 // 01:22:03

<3

2010-03-25 // 10:45:58

Hehe gott gott med våfflisar :D

2010-03-25 // 20:02:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: