planer?

plugga vare va?

Äh idag har jag faktiskt varit på skolan med Elizabeth, inte blev det mycket pluggande men det var otroligt trevligt att få en stund med hon den där :) Det piggade verkligen upp mig. Sen har jag lagat ostgratinerad kyckling, supergod blev den. Jag börjar minsann bli en riktig kocka :D

Igår var jag och träna igen med Sofie så nu är det bara ta tag i det här och köpa mig ett eget kort. Tvinga mig själv till träning, jag är verkligen flera år försenad så nu är det dags, haha. Jag ska vara snygg i sommar, oja.
Planerar fortfarande för fullt inför sommaren, det tråkiga med mig är väl att jag planerar mycket mer än vad jag utför dom. Så nu är det väl bara hoppas på en ny trend för isf blir det peace and love, lk, sthlm och utlandet. TOPPPEN! :D Vars jag ska hitta all tid till detta blir ju ett senare problem, nu ska jag bara längta och hopppas ett tag ;)


tjohejsvejsosv!!!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: