otajmat

fan vilken konstig dag. Har känt mig alldeles slut och mest sovit hela dagen, precis som när man är sjuk. Men nu känns det bra iaf, lite rasslig i halsen som vanligt men i övrigt känner jag mig pigg igen :)

Så imorgon ska jag upp tidigt och ta tag i allt pluggande, på kvällen blir det sen träning med Sofie och sen ska jag lägga mig och njuta framför tvn! Jag hoppas verkligen inte att jag sover bort dagen och använder den till ingenting för det har jag inte alls tid med.


På lördag hade jag tänkt befinna mig i vlm och fira min brors födelsedag, som iofs är på fredag :p Men nu visar det sig att Micaela ska komma hit till Luleå på lördag så då känns det ju rätt sugit att missa det. Fan! Har inte heller träffat Kent sen nyår så det känns ju som att det är på tiden att vi ses. Nåja om jag använder imorgon och onsdag till effektiva pluggdagar kanske jag kan ta mig ner till vlm redan på torsdag och sen åka hem till luleå redan på lördag. Måste fundera på det där lite..


Nu ska jag sova. Godnatt! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: