mvbk

idag är man seg! Igår visades filmen MVBK här i vlm som jag själv medverkat i ;p Det gick väl hyffsat, en kul grej är det ju ändå :) Sen blev det fest och onyktert först på långgatan 17 och sen lite längre neråt på gatan :) Det var riktigt trevligt att hänga med alla vänner här hemma, blir ju inte allt för ofta nuförtiden. Men nästa helg kanske jag kommer upp igen för då är det skoterrace och min storebrors födelsedag, 25 blir han ju till och med! :) Gammal, hehe!

Ska väl försöka få ihop alla kläder och grejer som jag slängt omkring här ihelgen och sen vänta på mat. Vid 18 åker jag med min andre bror hemåt. I veckan blir det enbart massa plugg.


det här blev meningslöst och tråkigt, men så kan det gå ibland :p
puss!
 


såhär såg det ut igår :p


KOMMENTARER


hoho! den där filmen vill jag se!! :D

2010-03-07 // 21:30:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: