knasigt

Nu har man sett på tv och tagit det chill hela dagen eller iaf hela eftermiddagen och kvällen. Innan det pluggade jag med tjejerna och var på sexologi seminariet. Städningen går det ju som vanligt inge bra med. Måste låta som jag städar jätteofta men egentligen är det så att jag tänker städa väldigt ofta sen blir det ju sällan av :p Nåja disken tog jag ju iaf hand om, före middagen vilket betyder att det ändå är fullt med disk nu igen, haha.

Imorgon och på onsdag ska jag ta tag i mina två kompletteringar på de två senaste rapporterna och sen är jag ledig resten av veckan :D På lördag blir det tentaröj! :)



Appropå de senaste inlägget jag skrev, naturligtvis finns det många bra kvinnliga bloggare men det är så mycket mer av dom och därmed också mycket mer skräp :o Dessutom finns det säkert betydligt bättre killbloggar än de jag tog upp men eftersom jag inte läser så många mer eller orkar leta reda på nya så blev det som det blev. Hehe!
Kände att min älskade vän Hanna inte riktigt höll med mig ;) haha. Ring mig btw!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: