helg :)

igår blev det mys här hemma hos mig. Angelina, Rebecca, Anna och Sofie var förbi :) Vi drack vin, såg, film och surrade. Verkligen jättretrevligt, nånting vi borde göra betydligt oftare. Idag har jag tagit en lång sovmorgon vilket var riktigt skönt. Bra att vara utvilad för engångskull. Nu ska jag hoppa i duschen och sen bege mig in till stan för tacos kväll med Cissi, Levi och Linnea :) Troligtvis blir det en sväng in på allstar också :D

Topppen helg, trots att jag är fattig. Men nästa helg kommer nya pengar in på konto och då är det ett tentaröj som gälller med mina bästa ♥




Villl ha skorna ovan, finns på modegallerian.se så nästa vecka ska jag nog klicka hem dom ;)
Nu kilar jag, puss så länge!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: