Glad

förlåt för mina gnälliga, sura, buttra, ledsna, oroliga inlägg på sistone. Men när en tenta närmar sig då är det sällan ens bästa humör som dyker upp. Dessutom händer det alltid nånting som gör att jag inte kan koncentrera mig. Typiskt obra. Hade tänkt plugga hela natten men orka somna där mot morgonsidan och som tur var så rignde Sofie och väckte mig en halvtimme innan tentan skulle vara. Känns ändå som att det gick rätt hyffsat så nu är det bara en väntan på resultatet. Imorgon ska vi ha seminarium och ett annat på måndag sen är vi ledig en hel vecka!! Det har väl aldrig hänt förut? Jag är överlycklig och hade tänkt ta första bästa flyget utomlands, men då kom jag på att jag inte har nå pass och att jag ändå vill fara med Hanna snarast, preliminärt i April :D

Men det gör inte så mycket för jag har ändå två kompletteringar som måste fixas så jag har nog det jag gör iaf :p
Kanske jag hinner umgås med mina vänner lite mer också :)


Ihelgen blir det iaf myshelg har jag tänkt, jag hitta på nå med Cissi ihelgen också, det kommer bli najs! :)

Idag efter tentan blev det fika på stuk med mina favorittjejer här. Tråkig nog måste jag ta tag i städningen här för ärligt talat det är riktigt ofräscht, men har man pluggat så har man :p
Spelar ingen roll egentligen det här är hursomhelst en topppen dag och imorgon kanske vi får tag på biljetter til Hoffmaestro som spelar här på Stuk den 17 april :D




Här får ni ett bevis på vilken glad tjej jag är idag, hihi.


KOMMENTARER


Therese

Hihi kajsa goes smiliey! :D

2010-03-18 // 20:59:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: