Eeeah

jag som hade tänkt plugga idag. Det blev inte mycket av det. Sov förlänge, satt vid datorn förlänge, sminka mig förlänge, städade förlänge. Vid 17 kom Simon förbi och vi for och åt, sen var vi på storheden en sväng :) Efter det begav jag mig till Cissi och kollade in hennes nya hem. Jättemysigt var det, både lägenheten och sällskapet :). Även Levi var där så vi surrade, åt chips, drack cola och bara hade det mysigt :)
Vi ska ses ofta från och med nu. Det är så synd att dagarna springer iväg och man inte tar tag och ses oftare..

Imorgon kommer iaf mormor och mamma så innan dess ska jag hinna plugga lite samt diska undan disken. Jag vet hur min mor är, hon blir så gnällig när det inte är städat. Även fast hon inte säger nå så lyckas hon ge mig den där känslan :p haha. Sen åker jag hem med dom till byn och tar en långhelg med nära och kära.

På lördag blir det dessutom folkan och den där jäkla filmen. Fan vad jobbigt det känns, jag har ju faktiskt ingen aning hur sämst jag kommer vara, haha. Nåja jag får ta det med en klackspark, en rolig grej. Fan jag bjuder på mig själv ju! ;p haha



jag behöver en spotify invite förresten, eller Cecilia behöver en :) Någon som har en över?
HEJDÅ.


KOMMENTARER


cissi

klart vi ska ses oftare gumman=) början på nästa vecka=)?

2010-03-04 // 23:26:59

Men, du kommer ju vara bäst! :D kommer vara jättebra! ha så kul i helgen! =)

2010-03-05 // 08:48:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: