bakisdag

idag har jag verkligen inte gjort någonting, jag har haft en riktigt bakisdag och skönt var det. Har iofs lite ångest att jag slösat bort en dag på det här viset :p

Igår blev det trots allt stuk. Vi började kvällen här hemma hos mig framför melodifestivalen, jag, micaela, sofie och elizabeth. När melodifestvalen var slut var vi gode fulla och sjukt taggade så det slutade med att vi lyssnade på massa 80 och 90-tals låtar och drog sen till stuk. Det var rätt lite folk, men kul var det iaf. Kvällen avslutade vi sedan på subway! :) Det tråkiga är väl att jag slösade pengar som jag inte ens har så nu får jag nog gömma visakortet tills nästa lån och lön kommer :p hehe.

Nu ska jag se klart ballar av stål och sen ta upp psykologiboken och försöka ta mig en bit innan jag går och lägger mig.

hej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: