13 mars

hejsvejs!
pluggandet går det verkligen jättedåligt, men än är det några dagar kvar så vi får väl se. Sitter i vlm nu, hade tänkt kika lite på skoterracet innan jag beger mig mot Luleå men nu får vi se hur det blir med det, om jag ids!

Igår var jag med min söta rara storebror som fyllde 25, det var alldeles för längesen vi sågs, så det var på tiden. Jag hjälpte han att handla och laga middag, sen drack vi vin, öl, han öppna present och sen blev det tårta, chips och surr med familj och vänner :) Trevligt var det. KOm hem vid en lagom tid och är pigg och utvilad idag :D


Ikväll blir det vin med massor av fina vänner, och en toppenbra grej är att Mischka är hemma :D Det kommer bli en bra kväll med melodifestivalen finalen dessutom! hihi.

h
ej


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: