träna sig?

nu är det fan dags! Från och med nu ska jag gå ner 5 kg och se till att alla mina kroppsdelar får en fastare form. Jag vill ärligt talat inte se ut såhär nå mer. Jag ska bli het! ;D

Så alla sötsaker ska jag tvärt sluta med sen kan jag ju börja med minst en promenad och lite situps från början. Till hösten är det jag som skaffar ett kort på STIL så äre bara. Önska mig lycka till för det krävs otroligt mycket diciplin från min sida för att det här ska funka och ärligt talat så är min diciplin så på botten just nu...


Nu ska jag städa lite sen iväg och jobba dryga 5 timmar.
hej

KOMMENTARER


Du är redan het! :D Meeeen, lycka till då :D:D Jag ska tvinga med dig till STiL sen ;D hihi! Saknar dig!<3

2010-06-29 // 05:56:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: