storstädning.

nu storstädar jag, det är fan grymt jobbigt. Det roligaste med mig är väl att jag måste förbereda mig några dagar innan jag ens kan börja. Men nu är jag iaf igång och köket är så gott som klart förutom golv och fönster. Nu ska jag sätta igång med vardagsrummet :)

När jag är klar med detta ska jag baka tårta för imorgon kl 11 bjuder jag alla mina luleåvänner på ett lite förtidigt födelsedagskalas :) Synd att inte Hanna hinner hit. Men vi lär nog hinna fika till veckan då jag återvänder samt älta ihjäl oss på hur sjukt roligt vi kommer ha i turkland :D:D:D.

Igår var jag förresten och kolla på balen med Alex. Alltid lika kul att kolla på fina klänningar, frisyrer, bilar. Dock var det lite kallt så vi orkade inte stå kvar så länge. Hann få några kort på Linnea innan vi gick och åt sushi :)
Idag har jag fått skattepengarna dessutom, super! Nu kan jag betala min kamera och leva livet i alanya. Kanske till och med unnar mig dom där shortsen på gina.. Tåls att fundera på.


Äh bäst jag fortsätter. Ha det bäst!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: