skaka rooompa

sista dagen på IVA idag? Ska funderar lite på det. Hade ju varit bra om jag visste hur mycket jobb jag kan tänkas få på bjärka men eftersom min mor är schemaläggare och hon tycker att det inte har lika stor betydelse att hon måste ta tag i nått sånt för att jag ska kunna ta beslut.. Det är fett störande att hon lägger schema. Finns inga fördelar alls. Känns som att jagkommer få jobba alla helger jag inte vill. Kulturkraft! Säkerligen PDOL och LK också. Usch jag vet inte vad jag ska ta mig till :( Nånå det kanske löser sig, men just nu känns det jävligt deppigt och jobbigt..


Har iaf ätit middag tillsammans med Cillan och Elin, det blev skinksallad och vitlöksbröd. Sen blev det efterrätt jordgubbar, vaniljglass, maränger och chokladsås. Imorgon ska jag dit igen och äta tårta. Cecilia min vän fyller nämligen 22 år. Dessutom fyller en till fin vän år, Therese blir ju 24 och nästa fredag är det min tur. Hojaaaa vi börjar bli gammal.

Grattis till er brudar, ni är bland det bästa jag vet! ♥


Nu ska jag sova för morgondagen blir hektiskt. Avslutningsfest med brudarna och alla andra studenter. Hoppas på fint väder för vi ska dricka vin och skaka rumpa även fast jag fortfarande har men sen förra helgen. Det känns tungt att dricka men kul ska det bli ;D

 
Sean Banan - Skaka rumpa. SKÖN LÅT! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: