nationaldag

usch idag har jag inte gjort ett skit. Jag mår fan dåligt när dagarna bara passerar till ingen nytta.. Menmen imorgon ska det skrivas kompletteringar och tvättas och städas. Sen ska jag väl ta ett avgörande beslut om hur det blir till sommaren.

Helgen har varit bra. På fredag var det mys hemma hos Cissi och igår avslutningsfest på stuk :) Fick reda på en grej dessutom, att Oskar Linnros är samma kille som var med i Snook. Hallå hur häftigt är inte det då? Snacka om att ändra stil. Nåhå han är iaf grym och jag har ju faktiskt träffat honom, hehe.

Så Sofia jag håller med dig, den är låten är verkligen jättebra!

Justja idag är det ju nationaldag. Helknasigt har inte ens tänkt tanken. Inte är det då som i norge heller. Grattis till min fina vän Mike iaf som fyller år eller fyllde år :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: