Lyckad födelsedag

vilken underbar födelsedag och vilka underbara männniskor jag har omkring mig. Jag kan ärligt säga att jag tror ingen förstår hur mycket ni betyder för mig och hur sjukt mycket jag uppskattar er. Jag hoppas verkligen alla ni som läser detta och på något vis känner mig tar åt er detta.

Efter att ha påbörjat min födelsedag med att jobba natt så vaknade jag efter att sovit tre timmar av att mamma, Kim, Jonas och Grillen sjöng ja må hon leva :). Sen var det bara skynda fixa sig och bege sig med rosor till studenterna (Petter och Joel). Vi avslutade de hela med en god lunch på thai. Sen skynda jag mig hem igen, njöt i solen lite och sen blev det grillning med familjen + farmor. Presenter och tårta tillsammans med besök :) Sen har vi suttit ute i den fina sommarkvällen och druckit vin och pratat om allt möjligt, jag, mamma och Sofia blev kvar mot slutet och det var riktigt mysigt. När Sofia for hem och sov fortsatte jag och mamma några timmar till, hehe.

Jag har fått massvis med grattissms och facebook-grattis. Alla mina fina vänner har ringt och jag har ärligt talat känt mig omringad av massa kärlek.. Jag har så sjuuuukt fina vänner och en helt udnerbar familj. Jag är så sjukt lycklig. Det låter klyschigt men vafan det är verkligen så! :D


Imorgon återvänder jag nog till luleå för att hänga med fina vänner där och så får jag nog äntligen träffa söta rara Hanna. Jaaa, jag längtar!

Nu ska jag sova. Lägger upp bilder så småningom :)
puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: