L Ä N G T A R

Nu har jag haft mina två första dagar på IVA. Ingenting var som jag hade tänkt mig och jag har aldrig längtat hem så mycket som dessa dagar. Jag trivs inte alls, det är alldeles för segt för mig.. Så på fredag ska jag dit och ta ett avgörande beslut om hur resterande sommar blir.

Imorgon är det muntlig tenta i psykiartikursen sen är det färdigt för den här terminen (förutom mina två kompletteringar som fortfarande inte är gjorda!). Känns iaf hur bra som helst att det närmar sig sommarlov :D

Har pratat med Hanna idag dessutom. Hon gör mig glad. Hon får mig att tänka på våran resa och hur underbart roligt vi kommer ha! :D Dessutom är det bara med henne jag kan tjata om den i ett utan att hon lessnar på mig ;) hihi. När hon kommer hem ska vi handla solskyddsfaktor och växla pengar sen bär det av. 14 dagar kvar :D:D:D



Idag kom min nya kamera, supernajs är den. Lägger upp lite bilder i nästa inlägg.
Nu ska jag plugga, hoja. Önska mig lycka till!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: