ett tag sen

jag vet att det är längesen nu. Men jag har ju faktiskt varit utomlands en vecka och sen blev det jobb och midsommar bara sådär ;p.

Turkiet med Hannsing var mer än jag förväntat mig och då kan jag ärligt talat erkänna att jag förväntade mig jävligt mycket av den här resan :D. Vi har inte ens varit lite less på varandra och vi har skrattat så att magarna gjort ont. Nu är nästa resa snart inplanerad. Hanna är den bästa reskompis man kan tänka sig. Hanna är helt enkelt världsbäst ♥

Midsommar var helt okej, god buffe på långgatan som vanligt. Sen drog jag, micke, sofia och rikard till porsi en sväng där det var en del folk. Kvällen får helt klart godkänt, inte mycket mer än så. Men jag var verkligen inte fullast, jag var väldigt städad måste jag säga :)

Igår blev det en lugn kväll. Det var då på tiden. Jag och mamma var på promenad sen koka vi rabarberkräm och kollade new moon. Nu är dessutom biljetterna bokade till biopremiären av eclipse som går här på onsdag :). Idag har jag dessutom varit på årets första bilbingo med pappa och Sofia. Tyvärr vann jag inget även fast jag var nära flera gånger. Nånå jättepremiär i lansjärv på tisdag. Då vinner jag! ;) haha.



så nu vet ni.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: