vad händer?

det lyckades lösa sig med mitt arbete. Randi ställer upp och jobbar förmiddagen åt mig på lördag så jag börjar först 14.30. Så nu blir det party torsdag och fredag :)

Händer inte så mycket mer just nu eller egentligen gör det ju det. Men det är ingenting jag tänker dela med mig här. Däremot så brukar jag konsultera allt med mina vänner rätt ofta och iofs så är det väl mest ni som läser det här, hehe.


Nej men kulturkraft iår kan faktiskt bli det bästa någonsin :D
nu ska jag fixa några situps efter promenixen, som sagt jag är fan på gång nu. Håll tummarna för mig :)





PS. Jag saknar luleeeeyobrudarna (både inflyttade och utflyttad) aloooot! 
hejsvejs.


KOMMENTARER


Men fyfan vad jag saknar dig.

2010-07-07 // 11:10:04

låter nice med partyy =) puss på dig sötis! duktig du är med promenaderna! =)

2010-07-09 // 15:31:56
Micaela

Miss you kakan!

2010-07-17 // 23:09:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: