testa

Jag börjar känna mig lite sjuk. Frusen och trött mest hela tiden. Inte lägligt allls.. Ihelgen är jag förresten ledig och har inga särskilda planer, förhoppningsvis så blir det sol och bad med alexandra :) Nästa helg åker jag och Sofia på pdol, lyckades byta bort den helgen och det känns braaao. Sen är det LK och jobb två helger irad efter det blir det troligtvis en tripp ner till stockholm också. Hur min ekonomi ska klara detta är en annan fråga men på nått vis borde jag väl lyckas få ihop det?

Hade tänkt få med mig mina bröder och fiska ikväll men den ena ides inte och den andra hann redan boka in sig på fiske med sina vänner och tyvärr rymdes jag inte :(
Nåja skönt med en lugn kväll, var längesen jag var alldeles ensam utan någonting att göra, iofs så borde jag väl både plugga och städa men det tar jag tag i först när jag slutat frysa :P

Idag har jag och mamma iaf bakat bullar och lagat en god wok, så lite nytta har jag gjort. Får se om jag får med mig någon ut på promenad :)

Rensade förresten min mail just och hittad ett från Sofie där man kunde vara med i par och få testa en rakapparat från philips, så ja varför inte egentligen?


KOMMENTARER


hehe lite kul kanske? :D

2010-07-23 // 16:44:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: