syskonkärlek.

jag ska berätta om kulturkraft sen. Men nu till det jag ägnat mig åt idag, jag har nämligen varit och fiskat tillsammans med mina älskade bröder. Det var verkligen jättemysigt och jag skulle inte byta bort dom för nånting i världen. Det är svårt att förklara vilken kärlek jag känner för dessa två människor. Det är svårt att förklara vilken underbar relation vi har till varandra. Jag tror ärligt talat att det är få som står så nära sina syskon och bryr sig om varandra som vi gör. Dom är absolut bland det bästa som livet givit mig hitills och jag njuter verkligen när vi umgås så som vi gjort idag. Det här kommer hålla mig på bra humör flera dagar framöver.

Tyvärr så hann vi inte fiska länge eftersom att de fina vädret vände om och förvandlades till en jäkla regnskur :p Detta ska göras om, det ska jag minsann se till. Här kommer bilder! :)

       

 


och så här glad gör dom mig


KOMMENTARER


Åh så fint <3

2010-07-14 // 16:25:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: