promenad

Jag måste skaffa mig en dagbok eller lösenordsskydda en blogg. Det finns så mycket jag skulle vilja vräka ur mig. Så mycket som jag bara skullle vilja skriva för att få skriva av mig och få nått slags perspektiv på allting. Jag tänker för mycket, jag har sagt det förr och säger det igen :P.

Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera vad som händer men jag har verken haft tid eller lust till det. Egentligen tänkte jag dra en lång uppdatering om det väsentliga från kulturkraftveckan men eftersom mina närmaste vänner redan hört det och resten var där så känns det verkligen jätteonödigt. Torsdagen var bra, jag blev positivt överraskad över vissa om än bara för en väldigt kort stund. Det var iallafall en riktigt trevlig kväll :) Fredagen var jag alldeles för full, jobbigt full men det var rätt kul ändå, det mesta åtminstone. Lördag och söndag jobbade jag och höll mig lugn. Kul att se fulla människor med nyktra ögon, faktiskt! :)

I början av veckan har jag hunnit en sväng till luleå för att hinna se lite folk som jag saknat :) Sen har jag bara jobbat hela helgen lång. Igår kom Alex till byn så då hann jag umgås med henne, mycket trevligt. När jag slutade efter nio drog körde vi ett gäng till notudden och åt mat. Sen raggade vi runt lite innan vi återvände till Vuolle igen.

Idag har jag varit tröttare än på länge, hela dagen har varit som i  en dimma. Trots det har jag hunnit mig ut på en promenad med mamma och nu alldeles strax ska jag en sväng med Kent :)

Nu kom han. tjingeling!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: