dagens.

tjooobreee.

Idag är jag ledig och det känns som att det kommer bli en bra dag trots att jag hittills inte gjort nånting alls. Just nu sitter jag mest och kollar på när mamma städar skafferiet. Jag borde städa mitt rum, jag vet att hon hade blivit glad. Men jag tar det inatt kanske? :p Vad hände med pluggandet förresten? Det var ju det jag skulle gör idag om det var dåligt väder, vilket det är. Elller inte riktigt, bara halvdåligt/bra ;p. Nåja, ska försöka börja kika igenom det ikväll iaf..

Tänkte ta en tripp förbi bror och kolla hur det går med hans byggande sen får vi se vad som händer. Ska lägga upp lite bilder på facebook så småningom. Tills dess kan ni få lite bilder från alldeles nyss :)




dagens klädsel.



mamma städar.







KOMMENTARER


Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-20 // 19:03:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: