angående helgen



ifredags kom min morbror, mina två kusiner och deras fru och mamma, helgen har  därför bestått av massa mys. På lördag for vi nämligen till rimjokk och hade en heldag där på kvällen blev det sen grillning och efter det for jag iväg tillsammans med min bror, henrik och patric till Robert sen vidare ner till storbacken och bastade. Riktigt skoj var det och jag blev en aning full men sprolla jag var iaf inte tråkigast ;D haha.

på söndag efter att jag återhämtat mig en aning följde jag med i skogen och fiskade. Kent var den enda som lyckades få en fisk som vi kokade och åt upp där, smarrr.
Nu har släkten åkt härifrån igen och jag sitter och väntar på att Sofia ska komma hit, hon är seeeeg. Vi hade iaf tänkt fara till norrsand för lite sol och bad men det ser ju inte ut att gå så bra.. Nåja vi får väl  ta en promenad eller nå kanske?

Igår efter jobbet for förresten jag, Kim och farmor till lansjärv för lite bilbingo högsta vinsten låg på 40000 kronor, tyvärr kamma jag inte hem den men en tusenlapp rikare blev jag :) Mys var det hur som helst.


Och nu längtar jag bara till pdol, ojaaaa inte länge kvar nu tills man står längst fram och skriker med till en bra artist och glada människor. Bara ingen kliver på min stukade tå, förstår inte hur jag ska lyckas undvika det? haha nåja allt löser sig.
Nu kilar jag iväg.

puss!



  


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: