wiiiotrioo

den här dagen gick ju då sinnessjukt fort. Har inte hunnit plugga än, tänkte ta tag i det nu allldeles strax :P Har tvättid klockan sju så det är väl ingen idé att slänga sig i säng antar jag. Försökte sova inatt, vilket inte gick så bra. 5.30 gav jag upp steg upp och åt frukost och lyssnade på vakna med the voice. Tänkte plugga men då började ögonen genast bli tunga. Just innan tio somnade jag och blev väckt av mamma kl 15, tog mig inte upp fören 16. Det har blivit ett sånt sinnessjukt mönster det här med min sömn! Jag skyller inte på någon annan än mig själv men det är faktiskt sjukt svårt att få till det när det blivit så här konstigt. På natten är jag pigg och på morgonen är jag trött, det är så min kropp vill ha det nuförtiden. Tänk er själv om ni skulle tvinga er kropp att stiga upp på natten och sova på dagen, är nog inte allt för lätt eftersom eran kropp är inställda på att sova på natten och vara vaken på dagen. Eftersom min kropp vänjt om sig så blir allt cpsvårt!

Nåja ihelgen löser det sig nog kanske, förhopppningsvis är det bätttre tills nästa kurs :)

Ikväll har jag varit med min favorit Emil och favorit Ola. Vi besökte ica maxi och inhandlade ingredienser till en marängsviss. Sen fixade jag ihop en sån, vi drack cola, sleva i oss glassen och såg en halvdålig film med Micke. Sen kolla vi runt lite på internet, kikade på paradise hotel och surrade. Vid närmare 00.30 insåg vi att Ola behövde sova och jag och Emil behövde plugga så Emil skjutsade hem osss. Sen dess har jag suttit här och hängt, gruvat mig för alla dessa jobbiga böcker där jag nu måste börja leta upp vettiga grejer att skriva om. Jag hopppas verkligen att jag har mycket energi imorgon så jag får det mesta bort gjort. Skönt om man för engångskull skulle slippa lämna in den i panik fem minuter innan utsatt tid! ;p

Känner trots allt att det var otroligt behövligt att komma ut från den här lägenheten, nu har jag mycket mer energi igen.


Och en sak till, pappa ringde ikväll och berättade att min bil är klar imorgon :D Kommer bli en fattig tjej men en bil rikare så antar att det trots allt är värt det. Billig fyllla på lördag, för annat har jag inte råd med.

Godnatt mina vänner och alla som jag inte känner! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: