VFU :)

en dag kvar av min helgpraktik, sen är det bort gjort! =) Nästa helg blir det vuollerim och det känns faktiskt riktigt kul. Helgen efter det den 13 februari blir det inflyttningsfest här på porsön och alla är välkomna! Haha undra om jag nämnt det tidigare? Nåja isf är det värt att nämna det igen, meddela bara mig innan så jag kan fixa gästbiljetter in till stuk för er som inte är studenter :)

Känns hur kul som helst att vara ute på vfu btw, det är verkligen det här jag ska syssla med och ärligt talat får jag ofta beröm för det jag gör. Kanske alla får? Nån slags taktik för att vi ska känna oss bättre och säkrare kanske? Jaja sprolla, det är då iaf hur kul som helst :D


Ikväll har jag ingen aning vad som händer, börjar ju först 13.30 imorgon så jag skullle ju kunna hitta på nå. Men de flesta jag känner jobbar, är sjuk eller har andra planer så just nu känns det som att det kommer bli en väldigt lugn kväll där jag nog får sällskapa med mig själv..


Har förresten en spotify-invite till den som vill ha. Troligtvis har väl varenda kotte spotify vid det här laget men om nu någon av er skulle vara utan så kan ni ju kommentera här :)
Nu ska jag ta mig i skinnet och gå och handla nå god helgmat!

puss på er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: