tjoho

ojojojoj nu ska ni få höra! Somnade framför tvn igår kl 21, vaknade efter ett och skyndade mig till sängen och somnade om igen! Helt oooootroligt :) Vaknade först kl sex imorse rätt pigg men insåg att det var lite väl tidigt att stiga upp så när klockan ringde vid åtta klev jag upp :) Har fikat och sett vakna med the voice, snokat lite på internet och nu ska jag ta tag i mig själv. Måste ta mig in till stan och på skolan för att skriva ut lite papper innan 12.30 så det är nog dags att sätta igång. Börjar nämligen första dagen på min verksamhetsförlagda utbildning (VFU) kl 13.30. Usch jag är nervös, det känns jobbigt samtidigt som det känns otroligt kul!


Hannis, det kommer bilder snart på mitt nya boende när jag får tillbaka min usbkabel som pappa råkat sno hem :p haha! :)


puss på er

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: