tidsfördriv

pigg som en mört, kanske håller mig vaken till ikväll och vänder tillbaka dygnet. Men det återstår att se annars ringer Emil och väcker mig imorgon kl 10! :)
Sysselsätter mig väl med detta tidsfördriv medans jag lyssnar på vakna med the voice, som äntligen är back on track :D

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Oj förlåt skickade fel :)

2. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Kod.? :p

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
- oh yeah! jag ville bara be om ursäkt för att jag har kört ihjäl tomten (han stod vid vägkanten o pissa, inga reflex hade han) men ja önskar dig god jul iaf!

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Godnatt djungelkatt!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Sitter på bussen med en partypet

6. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
- Tack för en trevlig kväll igår och idag :) hade jätte mysigt! Kram

7. Vad vill du höra mest av allt?
- Fikar hos farmor. Men ska du jobb under nyår?

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- En kram iallafall?

9. Din mest romantiska replik?
- Tja jag är hos farmor. Vet ej Sj? :)

10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Hehe jag åkte dit och kollade på dom andra :p är helt slut idag men försöker få i mej nån grogg så kanske det blir bättre :) vad gör du?

 


se så roligt man kan ha :p haha!
hejråååå


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: