svisch

nu är man åter i Luleå igen, känns jättebra trots att jag haft två helt underbara veckor hemma i fina Vuollerim. Mamma och pappa har pysslat om mig och skämt bort mig, mina föräldrar kan verkligen vara världens snälllaste! :)

Julen var lugn och stillsam. Nyår delade jag som vanligt med våra grannar. Jag och Therese stod för efterrätten och den vart bra, synd bara att den var stenfrusen och att vi inte tog vårat förnuft till fånga och lät den tina :p
Närmare tolvslaget ramlade det in ännu flera människor och det blev singsttar hela natten lång. Skulle sluta dricka vid tolv eftersom jag skulle jobba 13 - 21 kommande dag. Gick ju inte så bra, slutade 4.30! haha. Men det gjorde inget, jag var lagomt full och mådde bra dagen efter förutom att jag var sjukligt trött och fick kämpa för att orka hålla mig vaken på jobbet.

De två senaste dagarna har jag bara jobbat och umgåtts med familjen, vi har varit vaken till 4 på morgonen båda dagarna, spelat spel och kollat film, mys :)
Idag hann jag förbi bror en sväng, hämtade mjukkakorna som farmor gett osss. Sen begav jag mig en sväng förbi Sofia också innan jag for mot Luleå, hon bjöd på Simons födelsedagstårta, synd att inte själva födelsedagsbarnet höll sig hemma ;p. Tårtan var iaf super och sällskapet med, jag borde ha varit förbi fler gånger de här dagarna men dagarna har verkligen sprungit förbi, känns verkligen inte som att jag varit hemma i TVÅ veckor. Sinnessjukt fort har det gått!

Ikväll har Hanna, Cissi och Sofie varit förbi, vi satt och tog igen massa surr och sen blev det max. Riktigt gott, så jag längtat. Men ingenting slår sällskapet, fina fina människor. Underbart fina människor :)



Nu ska jag läsa ut min bok, imorgon blir det hårdplugg. Jo imorgon på dagen. Det nya året ska bestå av ett inte allt försent pluggande :) Förresten så lyckades jag pricka in högsta betyg på de två sista tentorna. Jag är nog lite duktig ändå, nu gäller det bara att behålla allt man lärt sig där någonstans i skallen.

Här får ni några bilder från jullovet :)

min nya mössa


min nya morgonrock


nyårsafton


efterrätten


Kajsa goes mittbena

sovgott ♥


KOMMENTARER


<3

2010-01-05 // 18:15:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: