porsöbo

Förlåååt att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har ärligt talat inte haft tid. Måndag, tisdag och onsdag har vi haft heldagar i skolan. På onsdag kväll blev det tacos kväll med mina rävepojkar (Emil, Ola och Olle) :)
På torsdag var det lab i cvk och subkutan venport sen senare på kvällen gick jag och mamma och såg high school musical eftersom jag vunnit två biljetter från lulebo.

Sen desss har vi flyttat! Hela torsdag kväll/natten packade vi. På fredag kom pappa och Kim och sen des shar vi packat ner, städat, flyttat, lyft, packat upp, sorterat, slängt, hängt upp osv.. Jag har varit helt sluuut! Men nu är det i stort sett klart och jag är så nöjd, det blev riktigt mysigt :)

Tusen miljoners tack till min helt underbart fina familj. Finns verkligen ingen bättre!!


Nej nu ska jag krypa ner i min säng, var sjukt trött där vid midnatt men nu har jag piggnat på mig efter ett telefonsamtal. Typiskt obra! :p

natttti

KOMMENTARER


Jag vill se bildeeeer!!!:) Puss

2010-01-24 // 11:41:31

Vad skoj att flytta:) Jag har inte tänkt flytta på ett bra tag, för i den lägenhet vi har nu storm trivs jag:) Nästa helg fyller vi år och hade tänkt ha fest, du är välkommen om du har tid o så:)

2010-01-24 // 12:30:44

Porsöbo - me like!!!!! :D

<3

2010-01-24 // 19:16:37

tjoohoo välkommen!! :D

2010-01-24 // 22:23:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: