idag mår jag bra :)

igår sov jag helaaa dagen. Vakade natten innan eftersom jag hade tvättid kl sju och inte längre litar på min egen uppvakningsförmåga. Somnade bland alla böcker vid 13 och sov till 20, steg upp åt middag och fortsatte läsa ur litteraturen somnade efter 23 och vaknade igen kring 01.00 då bestämde jag mig för att prova sova en hel natt, och det gick hyffsat bra :) Vaknade några gånger men somnade fort igen. Kl 5.30 gick det inte sova mer, inte konstigt kanske eftersom jag då sovit typ 14 timmar igår, haha :p Pigg som aldrig för steg jag upp duschade, fikade, diskade, städade och vek tvätten. Sen har jag lyssnat på vakna the voice imorse som vanligt och njutit av hur sjukt utvilad jag känner mig. Jag kan verkligen inte minnas sist jag kände mig så här pigg och det gör mig alldeles jätte taggad till att bli klar med rapporten, vilket är ett måste eftersom den ska vara inne senaste kl 12 imorgon. Jag har inte hunnit nånstans med den alls så jag hoppas verkligen den här känslan om att det kommer gå lätt som en plätt stämmer.

Idag mår jag bra, så bra! Hopppas den inte förstörs så fort jag öppnar böckerna..


'
Önska mig lycka till!
Vi hörsssss :)

KOMMENTARER


Så himla härligt att vara sådär pigg, hoppas det går bra att plugga. Puss gumman! <3

2010-01-14 // 12:30:56

lycka till =) kommer gå bra

2010-01-14 // 15:27:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: