HUMOOOR! :D

det blev ingen helgkaramell, inte idag iaf. Däremot kanske vi gör ett nytt försök imorgon, ska prata med gästen :) hehe.

Idag har jag varit in till stan med Sofie och Cissi och käkat lunch. Sen shoppade jag och Sofie lite små tjaffs. Inatt blev jag klar med rapporten, eller imorse faktiskt. Så vid 19 ikväll somna jag in efter varit vaken i 37 timmar, helt sjukt. Vaknade nu vid tolvslaget och sen dess har jag varit pigg igen. Ska ändå göra ett försök att sova alldeles strax, det här måste bli till rätta nån gång, dessutom måste jag vara pigg imorgon får då äre party :D


Eftersom det inte blev nå av gästbloggningen så bjuder jag på ett otrligt roligt klipp. Humooor på hög nivå, hopppas han är seriös också för det är det som gör det så sjukt roligt!! Jag kan inte sluta skratta, hahaha! ;D


KOMMENTARER


hej, jätte fin blogg ! ;D

2010-01-16 // 23:59:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: