stormigt

vilken dag, en riktigt bra dag! :)
Sov hela natten inatt igen, det här ser bra ut. Kanske till och med jag kan bli någonting likt en normal människa, haha. Tog sovmorgon till 9.30 sen steg  jag upp och bestämde med Emil att jag skullle följa med han och Ola in till stan vid lunch. Pratade med mamma i telefon, åt frukost, duschade och fixade mig så jag var klar fram till 12 då Emil och Ola hämtade upp mig på ica. Alltså vilken snöstorm det varit, vi har hållt på att blåsa bort mer än en gång :p haha.

Jag inhandlade mig ett linne, en tunika och en halsduk på rean och Emil gick lös på varenda affär vi var in på ;D Sen lunchade vi på exotic, som btw har världens bästa buffé! Gå dit ni som ännu inte gjort det. När vi var påväg från stan bestämde vi oss att först köra förbi systemet vid busstaion. Det skulle vi inte gjort! Vi körde fast och fick skotta, putta och få hjälp från några vänliga själar innan vi tog oss lossss :p haha. Väl inne på systemet hjälpte ett gammalt par mig att hitta goda röda viner, och tanten lovade mig att ett av vinerna skulle fånga min drömprins ;P Så det återstår ju att se, man kan ju alltid hopppas ;D haha!

Underbar dag med världens bästa Emil och Ola! Imorgon har vi planerat in en filmkväll i vanlig ordning :)

Väl hemma har jag hunnit surra med Maria, Sofia, Sofie, Anton och Alexandra i telefonen. Jag och Alexandra såg pdol the movie medans vi surrade och nostalgin var på sjukt hög nivå! Vi blev alldeles glada, det finns absolut ingen bättre film. Jag har sagt det förr och säger det igen, den kan få mig på bra humör no matter what! :D


Imorgon blir det att ta tag i städningen på tallvägen, ska bli så skönt när det är över! Sen nästa torsdag så kommer jag hem till byn igen och helgen bjuder på en sväng vintermarknad. Helgen därpå blir det inflyttningsfest här på proffesorsvägen, alla mina vänner och alla som jag känner är välkomna! Blir nog grymt. Jag älskar attt ha saker planerade då har man alltid nånting att längta på!

Bjuder på några egobilder som avslut. Efter all vistelse ute i snöstormen blev mitt hår lockigt som det egentligen är men som jag i vanliga fall inte alls trivs i, men ikväll har det faktiskt funkat helt okej! ;)

       






KOMMENTARER


fint med lockhåret där :D

2010-01-30 // 11:47:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: