Back on track

ja det här året börjar ju bra. Jag som bestämt mig att ändra om hela min taktik, sova rätt, äta rätt, plugga rätt. Bröt varenda regel idag, sov till tolv somnade igen vid 16 och vaknade nyss. Har fortfarande inte ätit eller pluggat. Jag som skulle plugga hela dagen, hur fan ska det här gå?! På torsdag är den praktiska tentan i omvårdnastekniker och just nu kan inte jag någonting, har inte ens tagit fram böckerna från bokhyllan.

Att man allltid ska lyckas få denna panik. Dessutom är alla på party ikväll, det är tydligen helg IGEN. Jag är less låt det bli vardag igen, människor måste komma tillbaka till sina rutiner, och jag måste kunna plugga. Ge mig styrka någonstans ifrån!


nåhå nu blir det iaf att laga mat, sen blir det plugg hela natten lång. Jag är mig då lik! ;p  haha.
hej så länge

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: