21.44

går inge bra för mig, inge bra allssss. Har inte kommit någon vart än, så det blir nog en lååång natt inatt. När rapporten är klar och inlämnad ska jag fira det med en lunch tillsammans med Sofie och Cissi inne i stan :) Sen ska jag till Alex och inhandla lite hårprodukter samt hämta lite grejer till bilen som hon tagit med från Boden. Sen kan jag hämta min bil :D:D:D


Blir en bra dag imorgon när den här skiten är över, så jag längtar. Dessutom ska jag bjuda på en helgkaramell imorgon, förhoppningsvis varje fredag i fortsättningen.. Fast mer säger jag inte, resten avslöjas imorgon men ledtråden är gästbloggare ;) hehe




nu ska jag skriva tills fingrarna blöder.
puss!

KOMMENTARER


HAHA okej =) skeiv på nu så du kanske hinner sova?! :P hehe

2010-01-14 // 23:08:03
Anonym

Pssst...! Ses imorgon! :D <3<3<3

2010-01-15 // 14:46:19

"Pssst...! Ses imorgon! :D <3<3<3"



oj, det var bara jag som råkade glömma bort mitt kära namn ;)

2010-01-15 // 14:47:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: