vojvoj

idag har jag gjort min sista praktikdag på avd 61, iaf för nu. Trist som sagt men dock så skönt att man klarade det galant :D

Sen har jag varit till gammelläggan och kollat när pappa stockat igen alla borrhål i väggarna. Han är allt bra duktig min pappa. Bäst i världen! Efter han varit in till stan och klippt sig så tog vi en middag tillsammans här på en resturang på porsön :)

Hade tänkt ta tag i både städning och rapportskrivande ikväll men än så länge har det inte gått så bra alls, la mig ner i soffan i fem minuter och då var det kört, somnade direkt :P Men antar att jag behövde det eftersom det var curling igår på tvn som jag fastnade vid vilket resulterade i lite sömn, haha. Dessutom ta det på krafterna att i fyra veckors tid prenta in all information, lärande och hela tiden vara uppmärksam och med! Men kul har det varit så klaga ska man väl ändå inte.

Imorgon hopppas jag att bli av med lägenheten i gammelstan för alltid! Sen får vi se om det blir att komma hem till byn och jobba lite ihelgen. Men just nu ser det mörkt ut eftersom rapporten inte ens är påbörjade..


Nånå ha det bra :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: