vits


- Fan vad jag ska supa och knulla, har skaffat massor med kondomer nu Kajsa!
- Skärp dig, håll dig i skinnet!
- Ja vafan ska jag göra det måste jag ju runka iaf
-HAHAHAHAHA!

där fick han till det ;)
Men inga namn nämnda.


NU ska jag städa och lyssna på kents senaste album, förlåt Sofia att jag sa att den inte var riktigt lika bra som de tidigare albumen. Det här är ju fan bättre! Snart är vi dessutom där, jag och Sofia på stockholms gator samtidigt som jag ska få träffa två väldigt bra och fina vänner, me like alooot! :)  

Jag har förövrigt väldigt flyktigt och på ett väldigt långt avstånd planerat in en resa om drygt ett år tillsammans med en kär vän. Det är på topp nu! :D


tjohooo

 
Snart ses vi! ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: