ännu en helg

Jokkmokks marknad är över, vilket jag egentligen helt och hållet missade. Ocvh jag är inte det minsta ledsen över det. Har haft en riktigt bra helg. Kom till vuolle i torsdag kväll då jag spenderade tid på mina föräldrar. Dom var glada att se mig :) haha. På fredagen var jag med mor, jag fixade frukost sen gick vi en promenad och gjorde en supergod omelett till lunch. Till middag blev det kräftsoppa och jag gjorde mig iordning för en kväll med goda vänner. Jag, Sofia, Micke, Bernt och Patric var hos patric, där försökte vi få tag på en chaufför vilket var heeeelt omöjligt. Ringde i stort sett hela min telefonbok utan framgång. Det var iaf en trevlig kväll, vi underhöll varandra rätt bra ändå :D

Lördag mådde jag väl som jag förtjäna. Blev människa först på eftermiddagen. Då lovade jag mig till chaufför och for till Sofia och kolla melodifestivalen med chips och dipp innan avfärden. Hann hem till byn innan hemgång men slapp som tur var köra två gånger till jokkis för att hämta folk, vi trängde istället ihop oss rätt bra :)

Idag har jag bara tagit det lugnt med familjen. Kom till Luleå först kring 01.00 och missade filmkvällen med Emil och Ola. Men det kommer flera får vi hoppas :)


Nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas på att min röst är bättre imorgon. Är så sjukt hes så fortsätter det såhär så kommer jag inte kunna praktisera imorgon för ingen kommer höra vad jag säger :( Sög ju, det enda bra är väl att jag isf inte missar min tvättid då.



Hursom godnatt!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: