packa & resa

Det går segt, känns jobbigt att packa men dock så otroligt kul att komma iväg. 19.25 går flyget så tills dess ska jag ha packat, ätit och tagit mig till kallax tillsammans med Sofia, men det borde vi väl klara :)
Så ikväll blir det förhoppningsvis lite myspys med Hannapanna, nått glas vin kanske och massa surr. Det ska bli så kul att se hennes lilla lya. Och sen till veckan ska jag hinna besöka Cissi också och hennes nya hem :)

Ha en bra helg, för min kommer garanterat vara underbar!
puss på er


en, två, tre bilder på mina senaste inköp!:)
  
tröja, armband och hårfärg.


KOMMENTARER


Ni är så välkomna så <3 Jag har dock inget vin.. haha men jag har typ, lingonsylt och te. Jag tror jag måste gå och handla något som man kan äta.. haha!

2010-02-25 // 17:23:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: