mycket att göra

igår tänkte jag lägga upp lite bilder från helgen. Men min mobil och dator ville inte vara vänner och förenas så jag gav till slut upp. Jag orkar inte göra ett nytt försök idag heller så det får komma så småning om.

Jag har hundra saker som måste göras i veckan och det gör mig nervös. Jag kommer aldrig hinna allt!
Jag ska praktisera hela veckan
måste bli klar med flyttstädningen på tallvägen (har bara blivit klar med köket)
måste städa här i mitt nya hem (ser hemskt ut)
köpa ny outfit inför helgen
fixa min portfolio för praktiken (som skulle varit klar för längeeeesen)
fixa ett samtal med en patient
få mina litteraturböcker
påbörja rapporten
fixa inför inflyttningsfesten
tvätta kläder

försöka hinna med mina vänner

AAAAAAH jobbig vecka, men förhoppningsvis kommer det bli en grym lördag. Jag längtar :D


Nu ska jag se one tree hill och sova.
puss ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: